els convidats

Abans d'ahir vam fer nit a Gananoque, un poblet molt maquet, amb la intenció de visitar les Mil Islas el matí següent. Però resulta que el vaixell que va a les Mil Islas sortia a les 13 h (havíem d'esperar bastant) i tampoc era segur que sortís perquè necessitava un mínim de passatgers i no es veia molta gent per allà. Total, que no hi vam poder anar.

Després d'això vam anar cap a Kingston i vam fer una visita ràpida. També ens va agradar bastant. És una ciutat amb una mica més d'habitants que Reus però més extensa pel que fa al terreny. I la impressió que ens va donar és d'una ciutat molt tranquila.
Aquestes fotos són des del poblet de les Mil Islas (Gananoque):

I aquesta és a Kingston, on també vam veure cases victorianes molt mones:

I ahir a la tarda vam trobar-nos amb la Caro i l'Àlex a Ottawa! Ens han fet de guies i ens han acollit a casa seva molt amablement. I la veritat que ens ha agradat molt Ottawa. Ho tens tot, la part de la ciutat amb més gent i edificis alts, però en un no-res estàs envoltat de natura. Aquí tenim uns tulipans del Tulip festival, en un parc molt maco on la gent aprofitava per fer picnics i estar a l'aire lliure perquè ens ha fet molt bon temps!
Vista del parlament i d'un carrer del centre:

I aquí unes fotos de grupo:

Vam passar pel parlament, pel canal de la ciutat (no sabia que en tenia), per avingudes super àmplies i després vam anar a prendre algo i a sopar. Després, vam conèixer al Jordi i a la Laia, una parella que viu també a Ottawa i que són amics de la Caro i de l'Àlex.

I aquest matí els nostres "guies" ;-) ens han proposat anar en bici cap a la casa del governador (delegat) de la Queen of England. No res, una casa molt senzilleta...

Ens ha fet gràcia veure les fotos perquè semblava que anéssim rotllo verano azul.
I res, ens hem acomiadat de la Caro i de l'Àlex i ens hem dirigit cap a Mont Tremblant, una estació d'esquí, i demà visitarem la part del parc incloent les catarates del Diable. No sabíem que hi eren però ens ho dit l'amo del bed & breakfast on estem allotjats, el Pierre, que parla castellà. Demà a la tarda ens dirigirem cap a Montreal.
Petons a tots.

I l'Ivan diu que fiqui el mapa de les rutes d'ahir i d'avui...

Ver 2011-03 Gananoque-Ottawa en un mapa más grande

Ver 2011-04: Ottawa-Mont-Tremblant en un mapa más grande

caro ha dit...

Torneu!!!
Des de que heu marxat torna a ploure!!
Vam estar encantats de rebre-us a casa nostra. Esperem tornar a veure-us aviat!! Qui t'havia de dir, Vanessa, que tornaries a anar en bici a Ottawa??
Molts petons i a continuar.

Vane ha dit...

Jeje!!! Doncs si! Ha estat tota una sorpresa! Entre el recorregut en bici d'ahir i les caminates q ens peguem estic fent bastant d'exercici, q ja esta be. Per cert, avui hem anat a un super-pharmacy de Montreal i ens hem comprat un gel com el vostre! Es q ens va agradar molt la oloreta de coco! :-) Un petó.